Ga direct naar hoofd-inhoud »

Items: 0 Totaalprijs: 0,00
AUTOCOMPLETE

Categorie navigatie:

Heeft u vragen of advies nodig ?

Ma- Vrij van 9:00-16:30

Bel 053-851 3203 of Mail

Verzendkosten

Gratis verzenden voor Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.

Nederland Gratis vanaf €55,00 (onder de 55,00 euro €5,95) 
België Gratis vanaf €100,00 (onder de 100,00 euro €6,95)
Duitsland Gratis vanaf 100,00 (onder de 100,00 euro €6,95)
Oostenrijk Gratis vanaf €150,00 (onder de 150,00 euro €13,95)

Veilig en betrouwbaar thuisbezorgd door Postnl
Wij hechten aan een goede service, dus ook onze aflevering.
* Aflevergarantie. Niet geleverd, geld terug
* Uw pakket is gratis verzekerd
* Handtekening voor ontvangst
* Aflevering alleen aan het afleveradres (is uw adresgegevens juist ingevuld?)
* Postnl Track and Trace

Als het ons niet lukt om de bestelling rond de 3 werkdagen te verzenden ontvangt u van ons per email of telefonisch een vertragingsmelding.
Er wordt op alle dagen bezorgd (ook op zaterdag), behalve op zon- en feestdagen.
Zodra uw bestelling word verzonden krijgt u een email bericht met uw Track & Trace nummer van uw pakketje.
Zodra Postnl het heeft in gescand, kunt u het volgen. Postnl Track & Trace




Gratis thuisbezorgd (boven de 25,- euro) alleen stad Enschede Klanten*
Gratis thuisbezorgd vanaf €25,00 (onder de 25,00 euro €2,50)
Bij het afhalen betaald u geen bezorgkosten.
Openingstijden voor het ophalen van uw bestelling: van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:30 uur

*Bezorging alleen voor de inwoners van stad Enschede (uitgesloten Boekelo, Glanerbrug, Losser en omgeving) 

Verzendkosten Buitenland

Met EU-Pack Special (EPS) verstuurt, uw pakket is gratis verzekerd tot €500,- 

België €6,95, gratis vanaf €100,00
Denemarken €14,95
Duitsland €6,95, gratis vanaf €100,00
Frankrijk €14,95
Griekenland €19,95
Italië €16,95
Luxemburg €12,95
Oostenrijk €13,95, gratis vanaf €150,00
Spanje €19,95
Verenigde Staten €25,95
Verenigd Koninkrijk €14,95
Zweden €16,95
Zwitserland €19,95

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als een zending tijdens de bestelling niet kan worden uitgereikt, dan wordt bij de geadresseerde een kennisgeving achtergelaten.
Op deze kennisgeving van Postnl is de extra bezorgservice op maat.
" Ontvang zendingen waar en wanneer u wilt " 
U kunt online zien hoe laat de chaffeur bij u langskomt en wie de afzender van de zending is. Daar kunt u zelf wijzigingen invoeren zoals: uw dag en/of bezorglocatie tot 22:00 uur. Vergeet niet uw keuze te bevestigen nadat u bent ingelogd. U ontvangt ter bevestiging een e-mail met uw gemaakte keuze.
Voor meer informatie zie: Postnl ontvangen 
De meeste zendingen worden dan nog eens aangeboden. Indien na 2 pogingen nog niet uitgereikt is , wordt het maximaal 3 weken bewaard op het afhaalkantoor in de directe omgeving van de geadresseerde (alleen voor Nederland).
Postnl vraagt bij uitreiking van de zending aan de ontvanger om een handtekening. Ook vermeldt de ontvanger zijn naam in blokletters.
Zo weet u dat we met zorg aan uw verzending werken. Een veilig gevoel.

Wat moet ik doen als de bestelling niet of niet volledig is aangekomen?
Neem contact op met Gezondheidswebwinkel. Dit kan op twee manieren:
- bellen naar: 053-8513203
- e-mailen naar: info@gezondheidswebwinkel.nl
- zie Garantie en Retouren

Zijn uw adresgegevens juist ingevuld? 
Gezondheidswebwinkel is niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevoerde adresgegevens. Zorg dat uw adresgegevens correct zijn ingevoerd. Verzendkosten bij opnieuw versturen van uw bestelling, worden in rekening gebracht. 
Afhaallocatie: u heeft twee weken de tijd om uw bestelling op tehalen. Na twee weken gaat het retour naar gezondheidswebwinkel. Bij het opnieuw versturen worden verzendkosten berekend.

In uitzonderlijke gevallen doet Postnl in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Al onze pakketten zijn traceerbaar via Postnl Track & Trace. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw ordernummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.
Mocht het zo zijn dat het pakketje (door welke omstandigheden dan ook) niet afgeleverd is door Postnl, zullen wij in samenwerking met Postnl een spoed onderzoek laten doen om zo snel mogelijk uw bestelling te traceren. Dit onderzoek zal volgens de richtlijnen en voorwaarden Postnl worden gedaan.

 

 

 

Bij ons kunt u betalen met:

facebookRSSTwitterIn

Mijn Punten

Log in of meld u aan om gebruik te maken van ons puntensysteem!