Veilig en betrouwbaar thuisbezorgd door Postnl
Wij hechten aan een goede service, dus ook onze aflevering.
✔ Aflevergarantie. Niet geleverd, geld terug
✔ Uw pakket is gratis verzekerd
✔ Handtekening voor ontvangst
✔ Aflevering alleen aan het afleveradres (zijn uw adresgegevens juist ingevuld?)
✔ Postnl Track and Trace

Zodra uw bestelling word verzonden krijgt u een email bericht met uw Track & Trace nummer van uw pakketje. 
Zodra Postnl het heeft in gescand, kunt u het volgen. Postnl Track & Trace
Als het ons niet lukt om de bestelling rond de 3 werkdagen te verzenden ontvangt u van ons per email of telefonisch een vertragingsmelding.

Bezorgdagen
Er wordt op alle dagen bezorgd (ook op zaterdag), behalve op zon- en feestdagen.

Verzendkosten Belgie en Nederland
Voor Nederland zijn de verzendkosten €5,95 onder de €55,00
Voor België zijn de verzendkosten €6,95 onder de €100,00

Verzendkosten Buitenland
Met EU-Pack Special (EPS) verstuurt, uw pakket is gratis verzekerd.
Denemarken €14,95
Duitsland €6,95, gratis vanaf €100,00
Frankrijk €14,95
Griekenland €19,95
Italië €16,95
Luxemburg €12,95
Oostenrijk €13,95, gratis vanaf €150,00
Spanje €19,95
Verenigde Staten €25,95 (tot 1 kilo, daar boven word apart in rekening gebracht).
Verenigd Koninkrijk €14,95
Zweden €16,95
Zwitserland €19,95

Gratis thuisbezorgd alleen stad Enschede Klanten
Wij bezorgen gratis vanaf € 30,- in stad Enschede (uitgesloten: Boekelo, Glanerbrug, Losser en omgeving).
Bestellingen onder de €30,- betaald u €3,- voor deze service.
Bezorging is van woensdag t/m vrijdag tussen 13:00 en 15:00 uur.

Afhalen van uw bestelling bij de Gezonde Winkel Enschede
Bij het afhalen betaald u geen bezorgkosten.
Openingstijden voor het ophalen van uw bestelling: van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als een zending tijdens de bestelling niet kan worden uitgereikt, dan wordt bij de geadresseerde een kennisgeving achtergelaten.
Op deze kennisgeving van Postnl is de extra bezorgservice op maat.

" Ontvang zendingen waar en wanneer u wilt " 
U kunt online zien hoe laat de chaffeur bij u langskomt en wie de afzender van de zending is. Daar kunt u zelf wijzigingen invoeren zoals: uw dag en/of bezorglocatie tot 22:00 uur. Vergeet niet uw keuze te bevestigen nadat u bent ingelogd. U ontvangt ter bevestiging een e-mail met uw gemaakte keuze.
Voor meer informatie zie: Postnl ontvangen 
De meeste zendingen worden dan nog eens aangeboden. Indien na 2 pogingen nog niet uitgereikt is , wordt het maximaal 2 weken bewaard op het afhaalkantoor in de directe omgeving van de geadresseerde (alleen voor Nederland).
Postnl vraagt bij uitreiking van de zending aan de ontvanger om een handtekening. Ook vermeldt de ontvanger zijn naam in blokletters.
Zo weet u dat we met zorg aan uw verzending werken. Een veilig gevoel.

Wat moet ik doen als de bestelling niet of niet volledig is aangekomen?
Neem contact op met Gezondheidswebwinkel. Dit kan op twee manieren:
- bellen naar: 053-8513203
- e-mailen naar: info@gezondheidswebwinkel.nl
- zie Garantie

Zijn uw adresgegevens juist ingevuld? 
Gezondheidswebwinkel is niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevoerde adresgegevens. Zorg dat uw adresgegevens correct zijn ingevoerd. Verzendkosten bij opnieuw versturen van uw bestelling, worden in rekening gebracht.
Afhaallocatie: u heeft twee weken de tijd om uw bestelling op tehalen. Na twee weken gaat het retour naar gezondheidswebwinkel. Bij het opnieuw versturen worden verzendkosten berekend.


In uitzonderlijke gevallen doet Postnl in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Al onze pakketten zijn traceerbaar via Postnl Track & Trace. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw ordernummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.
Mocht het zo zijn dat het pakketje (door welke omstandigheden dan ook) niet afgeleverd is door Postnl, zullen wij in samenwerking met Postnl een spoed onderzoek laten doen om zo snel mogelijk uw bestelling te traceren. Dit onderzoek zal volgens de richtlijnen en voorwaarden Postnl worden gedaan.


Hoe stuur ik een artikel retour?
1. Ga naar  retour formulier PDF, print deze uit en vult de gegevens in. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
2. Vraag hier om uw retournummer via de mail, of telefonisch 053-8513203.
3. De artikelen die je wilt retourneren verpakt u zorgvuldig in een doos (graag in de oorspronkelijk mogelijke staat en verpakking en kopie factuur).
4. Geef je retourzending af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs goed.
5. Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestiging per e-mail.
6. Het aankoop bedrag, incl. verzendkosten voor de heenzending, wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terugbetaald.
7. Voor gebruik van het herroepingsrecht zijn de retourkosten voor de koper.
* Retour formulier word ook via de mail factuur verstuurd en u vind het ook op onze website (onderaan de website).

Terugbetaling
- Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
- Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, u voor deze waardevermindering aansprakelijk bent.
- Pakketjes die retour verzonden worden naar Gezondheidswebwinkel vallen onder verantwoordelijkheid van de koper.
- Producten die verzonden worden, worden door ons gecontroleerd op verpakking, inhoud en deugdelijkheid.
- Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken (bijvoorbeeld cosmetica).
- Bij grotere afname van één dezelfde product van 5 en meer, gaan we er vanuit dat het om B2B gaat. De regel wet verkoop op afstand vervalt dan, u heeft dan geen recht op retour, tenzij u kan aantonen dat u consument bent.

Retour adres:
Gezondheidswebwinkel.nl V.O.F.
Wooldriksweg 4
7512 AS Enschede