AUTOCOMPLETE

Categorie navigatie:

Heeft u vragen of advies nodig ?

Maandag t/m Vrijdag van 9:00-18:00

Bel ons 053-851 3203 of Mail Gezondheidswebwinkel

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Emailadres:

Gezondheidswebwinkel, uw online Gezondheidswinkel!

Al 35 jaar deskundig advies, goede service en garantie in gezondheidsproducten. U kunt bij ons terecht voor ruim 67.000 verschillende gezondheidsproducten zoals kruiden, cosmetica, voedingssupplementen en homeopathie.

Gratis Spaarpunten voor €10 korting!

Gezondheidsblog

gezondheidswebwinkel-aanbiedersmedicijnen

Gezondheidspagina's

Klantenservice en Gezondheidswebwinkel Garantie

Garantie en Service voor onze klanten

Gezondheidswebwinkel hecht een groot belang aan een goede service voor haar klanten. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Over Gezondheidswebwinkel.nl

Contact klantenservice van Gezondheidswebwinkel:
Openingstijden winkel en kantoor: 
Telefonisch bereikbaar en deskundig advies 5 dagen in de week (maandag-vrijdag) van 09:00 tot 18:00 uur tel. 053 8513203 

Email:
info@gezondheidswebwinkel.nl
Adres Gezondheidswebwinkel: Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede

Veelgestelde vragen

Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u Wettelijke Garantie.
In het geval u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Wettelijke garantie dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

30 dagen retour Garantie / Herroepingsrecht
De producten kunnen een dag na ontvangst binnen 30 dagen aangemeld worden voor retour.
Hierna heeft u 14 dagen de tijd om het terug te sturen.

Hoe stuur ik een artikel retour?

1. Ga naar  retour formulier PDF, print deze uit en vult de gegevsn in.
2. Vraag hier om uw retournummer via de mail, of telefonisch 053-8513203.
3. De artikelen die je wilt retourneren verpakt u zorgvuldig in een doos (graag in de oorspronkelijk mogelijke staat en verpakking en kopie factuur).
4. Geef je retourzending af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs goed.
5. Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestiging per e-mail.
6. Het aankoop bedrag incl.verzendkosten word zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald.
7. Voor gebruik van het herroepingsrecht zijn de retourkosten voor de koper.
* Retour formulier word ook via de mail factuur verstuurd en u vind het ook op onze website (onderaan de website).

Terugbetaling

- Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. 
- Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, u voor deze waardevermindering aansprakelijk bent.
- Pakketjes die retour verzonden worden naar Gezondheidswebwinkel vallen onder verantwoordelijkheid van de koper.
- Producten die verzonden worden, worden door ons gecontroleerd op verpakking, inhoud en deugdelijkheid.
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. 
- Bij grotere afname van één dezelfde product van 5 en meer, gaan we er van uit dat het gaat om een levering aan B2B. De regel wet verkoop op afstand vervalt dan.

Retour adres:
Gezondheidswebwinkel.nl V.O.F.
Wooldriksweg 4
7512 AS Enschede

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat
Wanneer een artikel defect is bij ontvangst of er is een product manco/pakfout, dan verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen om een retouraanvraag te starten (E-mail contact of telefonisch contact) en om eventueel een goed product toe te zenden. Afhankelijk van wat u gekocht heeft kunt u het artikel kosteloos terug sturen naar ons. Verzendkosten voor het terug sturen zijn voor rekening van Gezondheidswebwinkel. Zodra uw retour is ontvangen zullen we het zo spoedig mogelijk oplossen.

Artikel na enige tijd defect
Wanneer een artikel buiten uw schuld om kapot gaat of kapot blijkt te zijn terwijl u dit al langer dan 30 kalenderdagen in uw bezit heeft dan helpen wij u graag zo snel mogelijk. Start een retouraanvraag (E-mail contact of telefonisch contact). Afhankelijk van wat u gekocht heeft kunt u het artikel kosteloos terug sturen naar ons. Verzendkosten voor het terug sturen zijn voor rekening van Gezondheidswebwinkel.

Vervangend exemplaar of terugstorting

Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u automatisch een bericht, dat we uw retourzending hebben ontvangen (E-mail of telefonisch). Na controle van de retour gekomen producten zullen we snel mogelijk een vervangend exemplar kosteloos naar u toesturen of u ontvangt uw geldt terug. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Annulering van uw bestelling
Bestellingen die nog niet verstuurd zijn kunt u telefonisch of per e-mail annuleren, het factuurbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort. Bestellingen die reeds zijn verzonden kunnen geannuleerd worden en retour gestuurd worden, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor de klant. Het factuurbedrag (inclusief de verzendkosten die u eventueel heeft betaald voor het ontvangen van uw bestelling) wordt binnen 10 werkdagen teruggestort.

Klachten
Mocht u een klacht hebben over een product of over onze dienstverlening dan verzoeken wij u om onderstaande procedure te volgen:
1. Wij verzoeken u de klacht schriftelijk /telefonisch of per e-mail aan info@gezondheidswebwinkel.nl te melden zodat we snel uw klacht kunnen behandelen en we zullen u binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen van uw klacht.
2. Gezondheidswebwinkel zal binnen 5 werkdagen uw klacht behandelen en neemt dan telefonisch of per e-mail contact met u op.
3. Indien uw klacht gegrond wordt verklaard zullen wij u indien van toepassing het product door u betaalde bedrag plus de eventuele verzendkosten op uw rekening retourneren of een vervangend product indien van toepassing toezenden binnen 10 werkdagen. 
4. Mocht het zo zijn, ondanks alle zorg en inzet, geen oplossing tot stand komt, kunt u contact opnemen met Thuiswinkel Waarborg. Wanneer ook de klachtenbemiddeling niet helpt, kunt u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel stappen of Europese online geschillenplatform (ODR)

Geen bevestiging via de mail of track & trace nummer ontvangen?

- Service provider blokkeert de email
- Spam filter blokkeert de email
- Spam filter verwijdert de mail (ongewenste berichten map)
- Email adres klopt niet (dit kan door een spelfout)

Voor klachten of schriftelijke reacties :

Gezondheidswebwinkel.nl V.O.F.
Wooldriksweg 4
7512 AS Enschede

Ons telefoonnummer is: 053-8513203, het email van de klantenservice: info@gezondheidswebwinkel.nl

  • Vitamine C kopen
  • Vitamine D kopen
  • Ontzuren van het Lichaam

facebookRSSTwitterIn

Mijn Punten

Log in of meld u aan om gebruik te maken van ons puntensysteem!