Garantie en Service voor onze klanten

Gezondheidswebwinkel hecht een groot belang aan een goede service voor haar klanten. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Over Gezondheidswebwinkel

Contact klantenservice van Gezondheidswebwinkel: 
Openingstijden winkel en kantoor: 
Telefonisch bereikbaar en deskundig advies 5 dagen in de week (maandag-vrijdag) van 09:30 tot 13:00 uur tel. 053 8513203  
Email: info@gezondheidswebwinkel.nl
Adres Gezondheidswebwinkel: Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede 

Gezondheidswebwinkel Thuiswinkel Waarborg

30 dagen retour Garantie / Herroepingsrecht
De producten kunnen een dag na ontvangst binnen 30 dagen aangemeld worden voor retour.
Hierna heeft u 14 dagen de tijd om het terug te sturen. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt(i.v.m retournummer).

Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u Wettelijke Garantie.
In het geval u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. 
Wettelijke garantie dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat
Wanneer een artikel defect is bij ontvangst of er is een product manco/pakfout, dan verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen om een retouraanvraag te starten (E-mail contact of telefonisch contact) en om eventueel een goed product toe te zenden. Afhankelijk van wat u gekocht heeft kunt u het artikel kosteloos terug sturen naar ons. Verzendkosten voor het terug sturen zijn voor rekening van Gezondheidswebwinkel. Zodra uw retour is ontvangen zullen we het zo spoedig mogelijk oplossen.

Artikel na enige tijd defect
Wanneer een artikel buiten uw schuld om kapot gaat of kapot blijkt te zijn terwijl u dit al langer dan 30 kalenderdagen in uw bezit heeft dan helpen wij u graag zo snel mogelijk. Start een retouraanvraag (E-mail contact of telefonisch contact). Afhankelijk van wat u gekocht heeft kunt u het artikel kosteloos terug sturen naar ons. Verzendkosten voor het terug sturen zijn voor rekening van Gezondheidswebwinkel.

Vervangend exemplaar of terugstorting
Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u automatisch een bericht, dat we uw retourzending hebben ontvangen (E-mail of telefonisch). Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Annulering van uw bestelling
Bestellingen die nog niet verstuurd zijn kunt u telefonisch of per e-mail annuleren, het factuurbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort. Bestellingen die reeds zijn verzonden kunnen geannuleerd worden en retour gestuurd worden, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor de klant. Het factuurbedrag (inclusief de verzendkosten die u eventueel heeft betaald voor het ontvangen van uw bestelling) wordt binnen 14 dagen na ontbinding teruggestort.

Klachten
Mocht u een klacht hebben over een product of over onze dienstverlening dan verzoeken wij u om onderstaande procedure te volgen:
1. Wij verzoeken u de klacht schriftelijk /telefonisch of per e-mail aan info@gezondheidswebwinkel.nl te melden zodat we snel uw klacht kunnen behandelen en we zullen u binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen van uw klacht.
2. Gezondheidswebwinkel zal binnen 5 werkdagen uw klacht behandelen en neemt dan telefonisch of per e-mail contact met u op om een inhoudelijke reactie te geven.
3. Indien uw klacht gegrond wordt verklaard zullen wij u indien van toepassing het product door u betaalde bedrag plus de eventuele verzendkosten op uw rekening retourneren of een vervangend product indien van toepassing toezenden binnen 10 werkdagen.
4. Mocht het zo zijn, ondanks alle zorg en inzet, geen oplossing tot stand komt, kunt u contact opnemen met Thuiswinkel Waarborg. Wanneer ook de klachtenbemiddeling niet helpt, kunt u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel stappen of Europese online geschillenplatform (ODR)

Geen bevestiging via de mail of track & trace nummer ontvangen?
- Service provider blokkeert de email
- Spam filter blokkeert de email
- Spam filter verwijdert de mail (ongewenste berichten map)
- Email adres klopt niet (dit kan door een spelfout)

Voor klachten of schriftelijke reacties:
Gezondheidswebwinkel.nl V.O.F.
Wooldriksweg 4
7512 AS Enschede

Ons telefoonnummer is: 053-8513203, de e-mail van de klantenservice: info@gezondheidswebwinkel.nl